Koleksi Jubah Aurah kini boleh dimiliki di Istana Puteh

14 Jun 2015 yang lepas maka berlangsunglah majlis soft launch Istana Puteh dengan sederhana namun, disambut dengan pelbagai kenalan seperti Artis kita Izreen (pengacara Mahligai Cinta), Fitri Zainal AF, Editor majalah Impiana Karangkraf iaitu Faizal Oda, Mr.. Planet 2014 dan Mr Planet 2014. Turut memeriahkan rakan-rakan dan kenalan lain seperi MUA-MUA hebat dan pendokong kami selami ini Team Gee Cantik Bridal House yang banyak membantu kami iaitu En. Rahman Aiza, ChiChi Melaka dan sebagainya. 

Kewujudan Butik Istana Puteh ini adalah merupakan butik Ready to Wear, butik pengantin dan butik vendor yang semakin popular sekarang. Pelbagai produk berada di sana diantaranyanyalah baju pengantin, jubah wanita, jubah batik, tudung, selendang, lace mewah, border lace, manik, labuci, batu kristal, handbag, kasut, cookies, Krim kecantikan, baju cotton vietnam, kain vietnam dan sebagainya. Malah akan ada juga kelas solekan pengantin, asas dan juga rambut.

Seronok tidak terhingga sebab Istana Puteh berkembang dengan baik dan yang paling seronok dapat menyiapkan beberapa koleksi ready to wear AURAH. Terdapat 3 jenis Aurah di keluarkan oleh Istana Puteh iaitu Aurah Khadijah, Aurah Sofia dan Aurah Jane.

Jom bersama sama ke Istana Puteh beralamat No. 66-2, Wisma Alam Damai, Jalan Alam damai 1, Alam Damai, 56000 Cheras, Kuala Lumpur.

Dapatkan jubah Eksklusif kami ini sekarang! Boleh dijadikan baju raya anda.
 

 

Ulasan

Catatan Popular